Увесь товар в нашому магазині має гарантію.

   Повернути товар належної якості(тобто товар котрий не має заводських дефектів але не сподобався колір, фасон, замовили не на ту модель) можна за умови:
- Не був у експлуатації та зберіг звій товарний вигляд.
- Збережена упаковка та штрихкод на ній.
- Не пройшло 14 днів з дня покупки.
Увесь товар належної якості повертається за рахунок покупця компанією "Нова пошта" без післяплати.
Після отримання товару магазином в срок до 5 робочих днів ми розглянемо поверненя. Якщо всі пункти виконано повернемо гроші на картковий рахунок покупця.
Якщо покупець не оплатив доставку то гроші повертаються з вирахуванням коштів за неї.

    Повернути товар неналежної якості(товар має заводський дефект та/або в наслідок неякісного товару):
Попередньо зателефонувавши нам за телефонами вказаними на сайті або на номер +380960962211 (Київстар) надати інформацію по товару, в деяких випадках менеджер може попросити зробити фото дефекту та надіслати фото нам в зручний вам спосіб. Після приймається рішення про повернення товару та повернення коштів покупцю або заміну товару за бажанням клієнта. Якщо прийнято рішення про повернення товару доставку оплачує наш магазин.
Доставка проводиться в компанії "Нова пошта" без післяплати.
Срок дії гарантії якщо товар неналежної якості вказаний в його карточці в "Характериці" якщо не вказано нічого діє стандартна гарантія 1 місяць.

    Для додаткової консультації та/або інформації з приводу гарантії на товар можна звернутись до нас за номером +380960962211
    Адресса для повернення товару :

 Нова пошта
ФОП Пасько Дмитро Сергійович
Кременчук 20 відділення
+380960962211